Piet-Cees van der Wel

Piet-Cees van der Wel (34) Hardenberg
Staat op de lokale CDA lijst omdat

Het me heel mooi lijkt om me nog een periode in te zetten voor onze gemeente. De komende jaren hebben we veel uit ons verkiezingsprogramma weten te realiseren. Daar ben ik heel blij mee. Er zijn veel mooie voorbeelden. Prachtig hoe we in Balkbrug de accommodatie van de sportverenigingen hebben weten op te knappen. Ik ben trots op de hoeveelheid woningen die onze wethouder Martijn Breukelman heeft weten te realiseren. Goed dat we het gebiedsproces in Bergentheim, Sibculo en Kloosterhaar hebben stopgezet. Geen windmolens als daar geen draagvlak en noodzaak voor is. Mooi dat er een wandelpad komt in Bruchterveld, dat we ondernemers kunnen laten ondernemen in onze gemeente door de verkoop van veel bedrijfsgronden. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Dat geeft veel energie.

Hier wil ik me vooral voor inzetten in de gemeente Hardenberg
Veiligheid, sport, onderwijs, economie, duurzaamheid en verkeer.

Met de gemeenteraadsverkiezingen hoop ik dat je op mij stemt omdat
Als je iemand in de gemeenteraad wil die echt voor jouw gemeente gaat, die met z'n poten in de klei staat, een luisterend oor heeft, ambitie voor de komende jaren en voor jouw belang wil opkomen, dan hoop ik op jouw vertrouwen.

Dit wil ik verder nog kwijt
Onze gemeente is nog niet af. Daarom is het zo belangrijk dat we een betrouwbaar bestuur hebben. Het CDA en de ChristenUnie waren de twee stabiele factoren in dit college. Met bestuurders uit onze gemeente, zoals het hoort. Met de opgaves die er liggen op het gebied van woningbouw, het aantrekkelijker maken van de centra, het leefbaar en aantrekkelijk houden van onze kernen, maar ook de duurzaamheidsopgave bijvoorbeeld, hebben we een betrouwbaar en solide bestuur nodig. Wij hebben als lokale CDA afdeling denk ik laten zien dat we die stevigheid in huis hebben. Dus hopelijk zetten we ook de komende vier jaar lokaal weer samen stappen.