Piet-Cees van der Wel

Fractievoorzitter, Hardenberg

Piet-Cees van der Wel, Baalder (Hardenberg).

Beroep

Zelfstandig ondernemer. Studuo 28 is een marketingbureau dat onze klanten helpt zich beter te profileren.

Sinds 2010 ben ik lid van de gemeenteraad van Hardenberg en ik ben voorzitter van de CDA-fractie. Een prachtig elftal met hele goede mensen.

Ik ben al sinds mijn 15e lid van het CDA en ik kan me eigenlijk geen leven zonder het CDA voorstellen. Ik vind het mooie aan het CDA dat we ons proberen hard te maken voor de volgende generatie. Hoe laat je de wereld achter voor je kinderen? Het CDA is nooit voor verantwoordelijkheden weggelopen, werken aan de toekomst zit in ons DNA en dat vind ik prachtig.

Dit wil ik de komende periode graag bereiken

Onze gemeente staat voor een aantal uitdagingen. Hoe houden we de gemeente aantrekkelijk, zodat mensen zich willen blijven vestigen in Hardenberg? En hoe zorgen we er voor dat de volgende generatie net zo onbezorgd kan opgroeien in de gemeente Hardenberg als wij? Op het gebied van bereikbaarheid liggen er uitdagingen. Over weg, water en spoor. Maar bovenal zullen we het samen moeten doen. Dat betekent verbindingen maken met de samenleving en natuurlijk met collega’s van andere partijen in onze raad. Want één ding hebben we zeker gemeenschappelijk; iedereen wil het beste voor onze gemeente.