Piet-Cees van der Wel

Fractielid, Hardenberg

Piet-Cees van der Wel, Baalder (Hardenberg).

Beroep

• Zelfstandig ondernemer. We maken bij Studuo 28 videoproducties

Sinds 2010 ben ik lid van de gemeenteraad van Hardenberg.

Ik ben al sinds mijn 15e lid van het CDA en ik kan me eigenlijk geen leven zonder het CDA voorstellen. Ik vind het mooie aan het CDA dat we ons proberen hard te maken voor de volgende generatie. Hoe laat je de wereld achter voor je kinderen? Het CDA is nooit voor verantwoordelijkheden weggelopen, werken aan de toekomst zit in ons DNA en dat vind ik prachtig.

Dit wil ik de komende periode graag bereiken

Ik vind één van de belangrijkste zaken onze treinverbinding. We moeten enorm gaan werken aan het doortrekken van de spoorlijn Emmen-Groningen. En als we dan het station in Hardenberg ook een boost kunnen geven, dan worden we een heel belangrijk knooppunt. Dat is goed voor de economie, voor het onderwijs, voor ons ziekenhuis, voor de kleinere kernen, voor iedereen. Het zal hard werken worden en we zijn ook afhankelijk van anderen, maar ik geloof dat het kan lukken!

Samen kunnen we meer! Samen zijn wij onze gemeente.