29 oktober 2021

CDA-bestuur nomineert Roy Zijlstra als kandidaat-lijsttrekker

Het bestuur van de afdeling CDA Hellendoorn draagt Roy Zijlstra als kandidaat- lijsttrekker voor aan haar CDA-leden in de aanloop naar de verkiezingen op 16 maart 2022. Op donderdagavond 18 november zal het bestuur in de algemene ledenvergadering instemming vragen voor deze aanvoerdersrol bij de komende gemeenteraadsverkiezingen.

Roy Zijlstra is bijna 12 jaar als raadslid actief in de Hellendoornse politiek. In de afgelopen periode heeft hij zich getoond als een enthousiaste, zichtbare en vooral betrokken vertegenwoordiger van het CDA-gedachtegoed. Met zijn speciale aandacht voor de sociale kant van het gemeentelijke beleid heeft hij al veel kunnen bereiken voor de inwoners van de gemeente Hellendoorn. Met veel vertrouwen presenteert het CDA Hellendoorn-bestuur Roy Zijlstra dan ook aan haar leden als kandidaat-lijsttrekker voor de komende verkiezingen.