19 februari 2018

CDA-kandidaten bezoeken 'Daarle centraal'

'Een leefbaar platteland, waar het goed wonen en werken is', dit is één van de speerpunten van het CDA Hellendoorn voor de verkiezingen. Maar natuurlijk vooral iets om in de aankomende raadsperiode aan te gaan werken zodat de mensen dit daadwerkelijk gaan èn blijven ervaren!

Het CDA vindt vitale dorpen en kernen enorm belangrijk, daarom hebben de CDA kandidaten Daarle bezocht. Er werd een wandeling gemaakt door het park Daarle Centraal, langs multifunctionele accommodatie "de Ark", de evenementenweide en dagopvang 'Uit en Thuis' voor ouderen, gefaciliteerd door Zorgaccent.

Daarnaast is er gekeken naar een geschikte locatie waar een bewegingspark voor ouderen gevestigd zou kunnen worden. De noodzaak voor enkele speeltoestellen voor de allerkleinsten werd aangetoond. Ook de dorpen en kernen in onze gemeenten moeten leefbaar gehouden worden!