Samen is niet alleen

Onze samenleving verandert snel en onze omgangsvormen veranderen mee. Dat hebben we de afgelopen jaren samen meegemaakt. Toch blijft het CDA Hellendoorn bij zijn kernwaarden. De afgelopen jaren is er veel gesproken met inwoners, ondernemers, maatschappelijke organisaties, kerken, scholen, zorg, plaatselijke belangen en wijkverenigingen. Zij hebben hun wensen en ideeën voor dit verkiezingsprogramma aan ons kenbaar gemaakt, via onder andere onze oude vertrouwde "Even Buurten Avonden".

In ons verkiezingsprogramma “Samen is niet alleen” kunt u lezen waar we ons hard voor willen maken de komende jaren en hoe we zorg willen dragen voor een nog mooiere gemeente Hellendoorn. Het verkiezingsprogramma “Samen is niet alleen” verbindt ons met elkaar binnen de gemeente Hellendoorn en met haar verschillende kernen en wijken. Het CDA Hellendoorn kijkt vooruit, naar de opgaven die we hebben. Bijvoorbeeld van het klimaat, de veranderende zorgvraag maar ook de veranderingen in de samenstelling van onze inwoners. De gemeente Hellendoorn moet daar op anticiperen en we als CDA Hellendoorn denken dat we met dit verkiezingsprogramma daar de oplossingen voor te hebben!