04 december 2017

CDA kandidatenlijst vastgesteld!

De kandidatenlijst van CDA Hengelo is door de ledenvergadering van 4 december 2017 definitief vastgesteld. De leden van het CDA hebben eensgezindheid het advies van de CDA-commissarissen overgenomen. Marcel Elferink is voor de tweede keer lijsttrekker van de partij geworden.

“Ik ben dankbaar en optimistisch. Dankbaar dat ik voor de tweede keer lijstrekker mag zijn. Dit voelt als een steun in de rug. Fijn dat ik het vertrouwen van de commissarissen, de vertrouwenscommissie en van de aanwezige CDA-leden heb gekregen. Verder ben ik optimistisch over de toekomst van de CDA. Als ik rondloop in de stad zie ik dat het CDA midden in de samenleving staat. We hebben de afgelopen 4 jaar goed werk verricht. We zijn herkenbaar geweest. Dat verhaal wil ik, samen met jullie, gaan vertellen. Ik ben ook optimistisch over de samenwerking binnen de partij. Daar zijn we met elkaar toe in staat. We zijn een krachtige partij, we laten ons niet klein krijgen, we gaan de toekomst goed tegemoet en we gaan komende verkiezingen voor de 7 zetels!”

De rest van ons team ziet er verder als volgt uit:

2 Hanneke Steen

3 Maureen Muller

4 Ron Wesseling

5 Vincent Kamp

6 Jan Jacobs

7 Nuri Akfidan

8 Bernadette Morskieft

9 Jan Vis

10 Lotte Zuidema

11 Bram Rikhof

12 Ralph Steijvers