24 februari 2018

Het CDA program 2018-2022: VerkiezingsVisie Samen Sterk voor Hengelo

Een VerkiezingsVisie. Geen ouderwets verkiezingsprogramma. We begonnen het maken van een nieuw program met onszelf de vraag stellen wat we willen bereiken. Wij willen als CDA onze kijk - onze christendemocratische visie - op Hengelo realiseren.

Uiteindelijk moet die visie op de stad en onze inwoners leidend zijn in de keuzen die we de komende jaren gaan maken. Het moet het niet gaan om het afvinken van een verlanglijstje. We zien te vaak dat het in de politiek gaat om het enkel realiseren van een concrete belofte gedaan in een programma en dat het grotere geheel uit het oog wordt verloren. Scoren op de korte termijn in plaats van handelen in de geest van je eigen principes. Dat er dan zeker concrete dingen zijn waar we aan denken en die ons gaan helpen om dat te bereiken staat buiten discussie. Die komen terug. En het is de visie die ons bindt.

Daarom hebben we in onze visie 5 thema's: de High Five van het CDA Hengelo. De boodschap is dat we het samen moet doen: samen zijn we sterk en kunnen we bouwen aan een bruisende stad. Het Team CDA stroopt de mouwen op. We hebben zin om door te pakken!

Klik hier voor onze visie: Samen Sterk voor Hengelo!