19 februari 2023

CDA Kampen waardeert Wilhelmina met Valentijnsboeket

CDA Kampen heeft vorige week een bloemetje geschonken aan vrijwilligers Anita Knul en Dik Koster van vereniging Wilhelmina. Zij namen de bloemen blij verrast in ontvangst van onze raadsleden Henk Selles en Niek Teune. Het CDA reikt traditiegetrouw ieder jaar rond Valentijnsdag een boeket uit aan iemand die zich vrijwillig inzet voor een vereniging of maatschappelijke organisatie, als blijk van waardering voor de inzet.

Het CDA heeft veel waardering voor alle vrijwilligers, omdat ze een onmisbare schakel in onze samenleving vormen. Zonder vrijwilligers en verenigingen rolt de bal niet en kleurt het land op Koningsdag niet oranje. Ook Wilhelmina, dat in september 2022 honderd jaar bestond, kan niet bestaan zonder mensen die zich vrijwillig inzetten. De bruisende vereniging heeft ongeveer 450 leden, die samen verschillende onderdelen van de gymnastieksport beoefenen. Zoals dans, acrogym, gymnastiek en turnen.

Anita Knul en Dik Koster namen de bloemen blij verrast in ontvangst in het verenigingsgebouw aan de IJsseldijk. ‘’Wij hopen dat hun inzet voor Wilhelmina een voorbeeld mag zijn voor anderen’’, zegt raadslid Niek Teune. ‘’Verenigingen en vrijwilligers zijn het kloppend hart van onze gemeenschap. Zij verdienen onze waardering.”