17 februari 2018

Tweede Kamerlid Von Martels (CDA) naar Kampen

Op zaterdag 3 maart is Tweede Kamerlid Maurits von Martels (CDA) te gast in Kampen. Tijdens de landelijke verkiezingen van vorig jaar werd de melkveehouder uit Vilsteren met ruim 21.500 voorkeursstemmen direct gekozen. Binnen de Haagse CDA-fractie is hij verantwoordelijk voor onder andere landbouw en infrastructuur. Belangstellenden zijn van harte welkom in gesprek te gaan met Von Martels.

Von Martels wil 'meer boerenverstand' naar Den Haag brengen en streeft naar erkenning van het grote belang van de agrarische sector in Nederland. Daarnaast houdt hij zich bezig met de belangrijke portefeuille infrastructuur. Als regionaal Kamerlid let hij vooral op het belang van lokale knelpunten, zoals de N50.

Von Martels deelt zijn ervaringen op uitnodiging van het CDA Kampen en gaat graag het gesprek aan met aanwezigen. Lijsttrekker Geert Meijering: 'Zowel de landbouw als een veiliger en bredere N50 zijn ongelofelijk belangrijk voor de Kamper economie. We horen dan ook graag de laatste Haagse ontwikkelingen op deze onderwerpen. En uiteraard kan Maurits de wetenswaardigheden uit Kampen mee nemen naar Den Haag.'

Tussen 10.30u en 12.00u gaat Von Martels in gesprek met belangstellenden in restaurant 'De Vier Jaargetijden' aan de IJsselkade 59. Inloop is vanaf 10.00u. Iedereen welkom, toegang gratis.