Welke lokale held uit de zorg, onderwijs, agrarische sector, openbaar vervoer of andere vitale sector verdient een ontbijtje, bezorgd door een kandidaat-Kamerlid van het CDA? Geef hem of haar op!

Alle mensen in cruciale beroepen, zoals de zorg, onderwijs, hulpdiensten of transport leveren een ongelooflijke prestatie, vooral nu in de aanpak van het coronavirus. Dag en nacht zijn ze in touw voor de zorg voor patiënten, vervoer van levensmiddelen en bescherming van inwoners. Tegelijk zien we ook hoe kwetsbaar vitale sectoren kunnen zijn in tijden van crisis. De regionale CDA-kandidaten willen daarom deze lokale helden bedanken voor hun tomeloze inzet voor onze samenleving.

Ontbijt op bed

Zaterdagochtend 13 februari gaan de CDA-kandidaten vroeg op pad met een lokaal samengesteld ontbijtje. Geef aan waarom hij of zij een ontbijtje verdient en wordt misschien verrast door één van de CDA-kandidaten.