30 april 2017

Pieter Omtzigt komt spreken over de voortgang van het nieuwe regeerakkoord

Op 15 maart jongstleden waren de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Het CDA heeft in Noordoost Twente heel veel stemmen gekregen. Met name Pieter Omtzigt heeft in Oldenzaal, Dinkelland, Tubbergen en Losser al meer dan 10.000 voorkeursstemmen ontvangen! Om de kiezers in Noordoost Twente hiervoor te bedanken komt Pieter Omtzigt op 8 mei aanstaande om 20.15 uur naar zaal Ensink in Weerselo.

Pieter zal ingaan op de voortgang van het nieuwe regeerakkoord en wat dat betekent voor Twente. Daarnaast zal hij een toelichting geven over ontwikkelingen rondom pensioenen, belastingen, hypotheekrente en ontwikkelingen in de zorg.

Pieter Omtzigt is tijdens de laatste verkiezingen voor de Tweede Kamer met bijna 100.000 voorkeurstemmen gekozen. In de Tweede Kamer is hij onder andere woordvoerder voor belastingen en pensioenen. In 2012 werd Omtzigt door de Tweede Kamer aangewezen als Nederlandse rapporteur voor voorstellen van de Europese Commissie op het gebied van de pensioenen. In deze rol dient hij de Nederlandse pensioenen en houdt hij de bemoeienis van de Europese Commissie in de gaten. Daarnaast is hij lid van de Parlementaire Assemblee van de Raad van Europa.

Iedereen die belangstelling heeft om mee te praten, of vragen te stellen aan de meest deskundige parlementariër op genoemde onderwerpen is van harte welkom.

Deze bijeenkomst wordt  georganiseerd op:

Maandag:        8 mei 2017

Aanvang:        20.15 uur

Locatie:           Zaal Ensink

Lemselosestraat 4 in Weerselo.