28 december 2018

Het bestuur van CDA Oldenzaal zoekt jou!

Ben jij degene die samen met de andere bestuursleden ervoor zorgt dat binnen CDA Oldenzaal alles op rolletjes loopt? Ambieer jij een veelzijdige functie met diverse taken? Zijn taken als ledenwerving, communicatie, website & social media beheer jou op het lijf geschreven? En vind je het daarnaast leuk om algemene politieke activiteiten te organiseren en regelmatig te overleggen met de raadsfractie?

Dan is het bestuur van CDA Oldenzaal op zoek naar jou!

Binnen ons bestuur zijn van enkele bestuursleden de zittingstermijnen reeds afgelopen. Om onze partij te kunnen versterken, zijn wij op zoek naar nieuwe bestuursleden.

Een bestuursfunctie is veelzijdig, omdat het naast de formele en statutaire bestuurstaken ook een functie is waarin strategie, politiek en een ‘hands on aanpak’ samenkomen. Daarnaast kom je met veel mensen in contact. Het bestuur is nadrukkelijk op zoek naar enthousiaste aspirant bestuursleden die hun netwerk willen uitbreiden, vorm willen geven aan de strategie voor de komende jaren en naast besturen vooral ook bereid zijn om zichtbaar en praktisch bij te dragen aan de organisatie van tal van activiteiten voor leden en niet-leden.

Gezelligheid en teamgeest staan binnen ons bestuur voorop! Een ieders mening wordt gerespecteerd.

Het CDA Oldenzaal is op zoek naar een veelzijdig persoon, maar niet noodzakelijkerwijs een alleskunner. Het bestuur als geheel moet uiteraard van alle markten thuis zijn. De uiteindelijke samenstelling is een optimale mix van kennis, ervaring, competenties en vormt een evenwichtige afspiegeling van de partij en de stad.

Ben jij die enthousiasteling met een eigen mening? Ervaren of onervaren en wil jij wel eens van dichtbij zien wat besturen inhoudt? Heb jij zin om bestuurlijke ervaring op te doen of eens een keertje mee te lopen bij een bestuursvergadering? Dan ben je uiteraard van harte welkom.

Schroom niet en laat je interesse weten via onze social media kanalen of per mail aan [email protected]