09 oktober 2015

Overijssels tintje aan CDA ledenwerfcampagne

De komende weken is het CDA landelijk erg actief met de ledenwerfcampagne "Ik doe mee" 12 CDA gezichten vertellen waarom zij politiek betrokken zijn.

Het doel van de campagne is om betrokken Nederlanders te werven die zich ook sterk willen maken voor een beter Nederland in de geest van het CDA gedachtengoed.

Als Overijsselse afdeling zijn we trots op de deelname van Moniek Kleinsman in deze campagne. Na haar schaatscarri√®re zocht Moniek een nieuwe uitdaging, die ze vond bij het CDA. In een recordtijd had ze haar plek gevonden en werd ze verkozen in de Provinciale Staten. Het CDA heeft meer mensen als Moniek nodig, die snappen dat we in dit land elkaar nodig hebben om weer te kunnen winnen.

De ledenwerfcampagne wordt groots aangepast en u/je komt Moniek de komende tijd op verschillende plekken tegen.