02 januari 2018

Presentatie resultaten Boeskool 100 op 16 januari 2018

Het is alweer even geleden, maar nog steeds kijken wij met trots terug op onze Boeskool 100 op 25 september jl. in Stadstheater De Bond. Nagenoeg 100 betrokken Oldenzalers gaven gehoor aan onze oproep om op informele wijze mee te denken en te discussiëren over (de toekomst van) onze Boeskoolstad!

Zoals tijdens de avond beloofd willen we de resultaten van deze Boeskool 100 graag aan jullie terugkoppelen en om u te laten zien dat uw stem is gehoord!

Het was een zeer geslaagde avond. De deelnemersgroep was een brede mix van inwoners van jong en oud, vertegenwoordigers uit het bedrijfs- en verenigingsleven, afgevaardigden van maatschappelijke organisaties en vele andere geïnteresseerden die op een of andere manier Oldenzaal een warm hart toe dragen.

Wij hebben samen stil gestaan bij zaken waar we nu al trots op zijn en die wij moeten blijven koesteren in de toekomst, Daarnaast hebben we met elkaar gebrainstormd over kansen die we nog kunnen benutten en ontwikkelingen waarop we kunnen inspelen om Oldenzaal een nog aantrekkelijkere stad te maken om in te wonen, werken en te ontspannen!

Wij nodigen u graag uit voor een bijeenkomst op dinsdag 16 januari 2018, waarin wij de belangrijkste uitkomsten van Boeskool 100 met u delen en u meenemen hoe we dit vertaald hebben naar ons verkiezingsprogramma voor de periode 2018-2022. De avond vindt plaats in de hal van het Stadhuis, Ganzemarkt 1 te Oldenzaal. Wij ontvangen u graag vanaf 19.30 uur met koffie en thee, waarna het officiële programma om 19.45 uur begint. De avond zal eindigen rond 21.00 uur. Aanmelden is niet nodig.

Wij hopen u allen te mogen begroeten. Ook als u niet bij de Boeskool 100 aanwezig kon zijn, zal het een interessante avond zijn en bent u van harte welkom!.