16 mei 2016

Vacatures: wij zoeken helpende handen

Penningmeester gezocht!
Het bestuur zoekt iemand die de financiĆ«n van de afdeling kan beheren. Het is de bedoeling dat de facturen netjes op tijd betaald worden, de kasstromen inzichtelijk zijn en dat jaarlijks de begroting op orde is. Werkuren per week/maand:  2 uren per maand. Bijzondere voorwaarden: Lidmaatschap van het CDA (of bereidheid hiertoe) is bij deze functie een voorwaarde. Inwerkmethode en begeleiding: Inwerken gebeurd in goed overleg.

Secretaris gezocht!
Het bestuur is op zoek naar een vlotte secretaris die als een ware spin in het web de afdeling ondersteund. Je schrijft nieuwsbrieven, beheert de website, beantwoord mails en draagt zorg voor de verslaglegging bij bestuursvergaderingen en officiĆ«le momenten. Werkuren per week/maand: 5 uren per maand. Bijzondere voorwaarden: Lidmaatschap van het CDA (of bereidheid hiertoe) is bij deze functie een voorwaarde. IInwerkmethode en begeleiding: In goed overleg met de vorige secretaris.

Organisatietalent gezocht!
Lijkt het je leuk om activiteiten te organiseren of deze te begeleiden? Het CDA organiseert regelmatig activiteiten en kan hierbij hulp gebruiken! Denk bijvoorbeeld aan onze Valentijnsdag Actie, gezamenlijke maaltijd (zomerbarbecue), werkbezoeken (Tweede Kamer / Europees Parlement) en discussieavonden (Leefbaarheid, minimabeleid etc. Werkuren per week/maand: 2 uren per maand. Bijzondere voorwaarden: Het zou plezierig zijn als je CDA lid bent / zou willen worden. Inwerkmethode en begeleiding: In goede samenwerking met actieve CDAers.