27 september 2018

Goede gesprekken tijdens Uitgaansmarkt

De Uitgaansmarkt rond de Hervormde kerk in het centrum van Ommen was voor het CDA Ommen een mooie gelegenheid om met de inwoners van Ommen in gesprek te gaan. De raadsleden en bestuursleden van het CDA waren een luisterend oor en hebben leuke en enerverende gesprekken gevoerd. Voor vragen aan het CDA zijn inwoners overigens ook altijd welkom tijdens het inloopspreekuur van het CDA in het gemeentehuis.

Tijdens de Uitgaansmarkt was er naast groene CDA-cake, koffie en andere groene artikelen de mogelijkheid om kans te maken om met het CDA Ommen af te reizen naar Brussel om een bezoek te brengen aan Europarlementariër Annie Schreijer-Pierik. De gelukkige winnaars zijn te zien in het filmpje. Zij mogen een gast meenemen en mogen met het CDA Ommen afreizen naar het Europees Parlement in Brussel.

Daarnaast konden bezoekers van de Uitgaansmarkt meedingen naar een schaatsclinic onder leiding van voormalig schaatster en CDA-statenlid Moniek Kleinsman. De winnaars hebben inmiddels bericht ontvangen en Moniek heeft besloten dat de leden van de schaatstrainingsgroep van IJsvereniging De Doorloper uit Ommen ook mee mogen.

Bekijk hier de prijsuitreiking