28 februari 2017

In gesprek met Maurits Von Martels uit Dalfsen

In gesprek met regionale CDA-kandidaat Maurits Von Martels uit Dalfsen.

OMMEN - Maurits von Martels uit Dalfsen, nr. 44 op de CDA-lijst voor de Tweede Kamerverkiezingen, komt vrijdag 10 maart naar Ommen om van de Ommer inwoners te horen wat zij nou belangrijk vinden in hun woonomgeving. Europarlementariër Annie Schreijer-Pierik ondersteunt de campagne van Maurits en zal hierbij ook aanwezig zijn. Maurits en Schreijer zullen met de bezoekers in gesprek gaan. De thema’s van deze dag zijn landbouw en toerisme.

De CDA-ers beginnen vrijdag 10 maart om 13.30 uur het bedrijfsbezoek bij het pluimveebedrijf Vechtdal Eieren van de familie Schuttert aan de Varsenerweg 5b. Daar volgt een rondleiding en zal de familie Schuttert het een en ander over hun bedrijf vertellen. Het bezoek krijgt om 14.45 uur een vervolg bij Stoevelaar Machinery B.V. aan de Wolfveldseweg 1a. De middag wordt om 16.00 uur afgesloten met een bijeenkomst bij camping De Kleine Wolf. Met name hier is er de mogelijkheid om met de politici in discussie te gaan of tot het stellen van vragen. Belangstellenden zijn van harte welkom om aan dit programma deel te nemen. Vooraf aanmelden is niet nodig.

Lees hier de flyer.