21 januari 2017

Kom vrijdag 10 februari naar dé CDA-verkiezingsbijeenkomst in Zwolle

Het CDA organiseert in de komende maanden vijf grote, landelijke bijeenkomsten over steeds een ander thema. Het zijn vijf echte CDA-thema’s die ook de rode draad vormen van ons verkiezingsprogramma. Stuk voor stuk thema’s die momenteel sterk leven bij Nederlanders en een cruciale rol zullen spelen in deze verkiezingscampagne.

Op vrijdag 10 februari pakken we uit in Zwolle. Dit wordt dé CDA-campagnebijeenkomst voor onze regio! Dit is hét moment om Sybrand Buma en het CDA te steunen in de campagneperiode! Het thema van deze bijeenkomst is: zorg voor elkaar.

We hopen dat u komt en dat u net zo enthousiast wordt van het CDA-verhaal als wij. En dat u meehelpt het uit te dragen in de maanden die voor ons liggen. Want dat is keihard nodig!

De bijeenkomst vindt plaats in het Deltion College, Mozartlaan 15 in Zwolle. Klik hier om u aan te melden.