José Seijger

Fractieondersteuner

José Seijger woont in Oldenzaal, heeft  4 kinderen en 4 kleinkinderen waar zij graag haar tijd mee doorbrengt en  daarnaast met haar dieren.Zij is HBO geschoold en heeft hierna diverse cursussen en de kaderschool van het Steenkamp Instituut gevolgd. In Twente bekleedde zij diverse bestuursfuncties, waaronder gecommitteerde van Hogeschool Saxion en dagelijks bestuurslid van de cliëntenraad van het ZGT. Als hobby's heeft José  het beoefenen van intuïtieve ontwikkeling, yoga en reiki.

Voor het CDA is zij actief,  sinds 1980 in diverse besturen van het CDA in Brabant, zowel als lijsttrekker (2x), ook als raadslid (12 jaar) en als wethouder. Beleidsmedewerker is zij geweest van CDA Europarlementariër Lambert van Nistelrooij. In 2009 is zij steunfractielid van het waterschap Regge en Dinkel geworden en van 2014 to en met 2019 algemeen bestuurslid van waterschap Vechtstromen. Hier voelt José Seijger zich als een vis in het water en ook de huidige CDA-fractie ondersteunt zij nu.

Verder  is José lid van de Commissie van Toezicht bij de PI in Zutphen en heeft een eigen project.

Per mail of telefoon is zij bereikbaar om van gedachte te wisselen: mob. 06 51 59 42 72, mail: j.seijger@vechtstromen.nl