Rindert Ekhart (fractievoorzitter)

Woonplaats: Holten

Geboortejaar: 1974

Actief: Sinds 2019 is Rindert actief als commissielid. In 2020 werd hij raadslid en 2022 werd hij gekozen tot fractievoorzitter.

Rindert is een raadslid dat zich wil inzetten voor het overbruggen van de historische verschillen tussen Rijssen en Holten. Respectvol samenleven en samen één gemeente vormen is zijn doel als raadslid. Verder kan hij erg genieten van onze gemeente: "Het centrum van Rijssen met haar prachtige Haarstraat en Grotestraat, de Pelmolen en De Oosterhof. Holten met de fijne horeca , vele activiteiten en de prachtige Holterberg. Bovenal het noaberschap dat ik iedere dag ervaar, ook in mijn buurtschap Espelo."

Mobiel nummer: 06 - 51 99 05 44

Henk Nijkamp (raadslid)

Woonplaats: Holten

Geboortejaar: 1955

Actief: Sinds 2007 is Henk als raadslid actief in de gemeente Rijssen-Holten

Vanwege de expertise die hij heeft opgedaan als ambtenaar bij de gemeente Almelo, wil Henk graag iets betekenen voor Rijssen-Holten. Daarnaast geniet Henk elke dag in Rijssen-Holten van de prachtige voorzieningen en de gemeenschapszin: "Omzien naar elkaar is hier nog heel gewoon."

Mobiel nummer: 06 - 22 23 39 64

Gabriël Basmaci (raadslid)

Gerrit Smelt (commissielid)

Geboortejaar: 1957

Actief: Sinds 2010 is Gerrit actief als schaduwfractielid en de commissie MDV.

Gerrit vindt Rijssen-Holten een rijke gemeente dankzij de bouw en het omzien naar elkaar (noaberschap). Gerrit heeft een sociaal hart en daarbij als doelstelling dat de minderbedeelden ook rond kunnen komen.

Raoul Teeuwen (commissielid)

Geboortejaar: 1967

Actief: Sinds 2022 is Raoul actief als commissielid MDV

Raoul vindt de verschillende dorpskernen, de natuur en de harmonieuze samenwerking in de politiek ontzettend mooi aan Rijssen-Holten. Daarnaast heeft hij hart voor de natuur, verstand van ICT en zet hij zich als commissielid in voor klimaatverandering: "Klimaatverandering is naast alle andere uitdagingen de grootste uitdaging. Ik zet me in voor klimaatrechtvaardigheid en wil me inzetten dat de opwarming van de aarde afremt, zodat de we echt kunnen spreken van rentmeesterschap".

E-mail: [email protected]

Mobiel nummer: 06 - 41 19 59 89