13 april 2012

Bijzondere ledenvergadering Staphorst, Zwartewaterland en Steenwijkerland

Uitnodiging CDA-bijeenkomst 24 april 2012

Hoofdthema: ledenvergadering CDA Staphorst, Steenwijkerland en Zwartewaterland voor leden, oud-leden en belangstellenden met medewerking van Jacobine Geel.

Locatie:                     De Beulacke, Veneweg 294 te Wanneperveen.

Inloop:                      19.30 uur

Aanvang bijeenkomst: 20.00 uur

Staphorst, 13 april 2012

Beste CDA-leden,

Op dinsdag 24 april organiseren de CDA-afdelingen Staphorst, Steenwijkerland en Zwartewaterland gezamenlijk een speciale openbare ledenvergadering over de vernieuwing van het CDA.

Graag nodigen wij u hiervoor van harte uit. Op het landelijk CDA-congres is het startsein gegeven voor de discussie over de toekomst van de partij. We zijn blij dat het is gelukt een prominente spreekster uit te nodigen die ons vanuit haar persoonlijke ervaring en visie wil prikkelen mee te denken over de weg naar vernieuwing:

Jacobine Geel (voorzitter commissie Nieuwe woorden, nieuwe beelden) zal het hebben over de inspiratie en de uitgangspunten als nieuwe werk-woorden van de christen-democratie. “De actie begint waar mensen boodschap hebben aan elkaar. Mannen, vrouwen, de gemeenschappen waarin zij leven, en de overheid zijn samen onderweg. Ieder met een eigen verantwoordelijkheid”.

De besturen van onze afdelingen zijn overtuigd van het belang van een optimale terugkoppeling door de leden van het CDA naar het landelijk bestuur van onze partij.

Met vriendelijke groet,

Voorzitters CDA Staphorst, Steenwijkerland en Zwartewaterland.