18 november 2017

Kieslijst CDA Staphorst vastgesteld

Enkele maanden nadat Jacob Spiker zich kandidaat heeft gesteld, is hij in de ledenvergadering van 15 november voor de 3e keer verkozen tot lijsttrekker voor het CDA Staphorst. Naast de lijsttrekker is ook de verdere kieslijst vastgesteld. De plaatsen 2 t/m 6 worden ingevuld door Herriët Brinkman, Genevive Compagner, Henk Courtz, Bert Krale en Arjan Hokse. Wanneer het CDA weer in de coalitie komt, is Bert Krale beschikbaar als wethouder.

Het verkiezingsprogramma waarmee het CDA de verkiezingen in gaat is definitief vastgesteld, publicatie volgt binnenkort. Met deze lijst en verkiezingsprogramma gaat het CDA vol vertrouwen op naar de verkiezingen van 21 maart 2018. Het CDA gaat voor een vijfde zetel, waar ze nu vier zetels hebben in de gemeenteraad.

“Ik ben ontzettend trots op deze lijst met een nieuwe generatie talentvolle CDA-ers naast vertrouwde namen” aldus Jacob Spiker.

De kieslijst:

1 Jacob Spiker Staphorst   11 Erik Dunnik Rouveen