14 september 2019

Het CDA Overijssel trapt het politieke jaar af in Twenterand!

Natuurlijk zijn we wat bevooroordeeld, Twenterand is natuurlijk prachtig, maar wat was het een mooie dag. Een goed samengesteld programma door het CDA Twenterand, met het bezoek aan bedrijven als De Johanneshoeve, Bovo Vroomshoop, Stichting Manna, Waypoint Twenterand, Stichting Boot en een prachtige Hammerbezinningswandeling maakte deze dag compleet. De besturen van CDA Overijssel, CDA Twenterand, de Statenfractie Overijssel de Bestuurdersvereniging Overijssel, Waterschap Vechtstromen, een afvaardiging van de Tweede kamer en daarnaast een groot aantal leden hebben een goede indruk gekregen waar we in Twenterand mee bezig zijn. Op de diverse locaties zijn mooie gesprekken gevoerd en hebben de bedrijven kunnen laten zien wat zij zoal doen, en wat hun zo uniek maakt. Kortom een goede dag voor Twenterand die op een fantastische wijze werd afgesloten met een hapje en een drankje bij de Zandstuve.