14 mei 2019

In actie voor ANNIE in EUROPA!

CDA-Twenterand is in de afgelopen week aangehaakt bij de landelijke voorkeurscampagne voor Annie Schreijer-Pierik uit Hengevelde bij haar kandidatuur voor het Europees Parlement. Annie staat op een 4e plek op de CDA/EVP-lijst 2, waar peilingen en prognoses nu 3 zetels voorspellen. Zowel digitaal, via vooral social media, als offline is de campagne afgelopen week ingezet. Provinciale campagne teams plaatsen Koeien met Annie-4 en spandoeken. Daarnaast wordt er gewerkt met posters en flyer- acties in kern gebieden om kiezers bewust te maken en bij de campagne te betrekken.Vanuit de Provinciale Staten is Jerry Blekkenhorst hierbij actief; vanuit CDA-Vechtstromen werkt Couzijn Bos mee aan de campagnes van CDA Twenterand en Annie.

Komende week brengt Annie Schreijer een groot aantal werkbezoeken bij MKB, vitaal platteland en agribusiness. Komende week is zij o.a. in : Schouwen Duiveland, LTO Landbouw debat Oost en diverse lokale werkbezoeken. U kunt haar volgen via www.annie schreijer.eu voor agenda en nieuwsberichten. Veel actuele informatie over de Europese verkiezingen is te vinden op www.europarl.europa.eu

Op maandag 20 mei a.s. zijn onze nieuwe partijvoorzitter Rutger Ploum en Annie Schreijer-Pierik, kandidaat nr. 4 voor de verkiezingen van het Europees Parlement te gast bij de Algemene Vergadering die om 19.30 uur begint in Het Ontmoetingscentrum, Spoorstraat 7 in Wierden. Ontvangst met koffie en thee vanaf 19.00 uur.