04 april 2017

Kansen voor alle kinderen in Twenterand. Gebruik je stem!

Het CDA Twenterand heeft in navolging van de schriftelijke vragen die door de fractie werden gesteld, afgelopen dinsdag 4 april een oproep richting het college gedaan om Twenterandse kinderen een stem te geven m.b.t. de extra gelden die beschikbaar zijn voor kinderen die in onze gemeente in armoede leven.

Woordvoerder Roswitha Uitslag; ‘ wij vinden het heel belangrijk dat het geld wat we ontvangen hiervoor ook bij de kinderen terecht komt en mogen niet opgaan aan procedures en of instanties. Net zoals bij onze volwassen inwoners die we inspraak willen geven. Willen wij ook dat de kinderen hun stem kunnen laten horen over wat voor hun belangrijk is om hun toekomstplannen te verwezenlijken’ . De fractie heeft daarom aan het college gevraagd om een bijeenkomst te organiseren waar kinderen gezien en gehoord worden en hun wensen in kaart worden gebracht. Naar de mening van de fractie biedt dit immers de beste kansen voor kinderen door kinderen. We houden u op de hoogte over de ontwikkelingen hiervan.

Informatie bij:

Roswitha Uitslag- van Riggelen - mobiele nr. 0652831909