18 januari 2020

Kom naar de kick-off 2020 in de Kas van Kaat – m.m.v. Pieter Heerma

Beste Zwolse CDA'er,

Zoals we in onze kerstwens al aangaven, heten we u/je hartelijk welkom op vrijdagmiddag 24 januari 2020, van 16.45-18.30, voor een aftrap van het nieuwe (Zwolse) CDA-jaar.

• We verwelkomen u/je graag in de Kas van Kaat, Kuyerhuislaan 8d in Zwolle (in buurtschap Herfte).

Met vier CDA-coryfeeën…
Zoals we ook al beloofden, is er tevens een CDA-prominent van de partij. Zelfs vier! Onze landelijke CDA-fractievoorzitter Pieter Heerma geeft samen met collega-Tweede Kamerlid Hilde Palland acte de présence. Tevens zijn van de partij onze Overijsselse CDA-gedeputeerden Roy de Witte en Eddy van Hijum, tevens onze Zwolse oud-fractievoorzitter.

Wat is de waarde van familiebedrijven?
Deze bijeenkomst sluit aan op hun werkbezoek aan een naburig Zwols bedrijf, Binthout. Groene draad is daar het thema ‘familiebedrijven’. Ilse Matser (lector Familiebedrijven bij Hogeschool Windesheim) geeft een lezing. Onze CDA-coryfeeën delen hun kijk op de waarde van familiebedrijven in relatie tot de regio.

Natuurlijk is er in de kas alle gelegenheid om Pieter, Hilde, Roy en Eddy even aan te schieten.
En… vanzelfsprekend is het nooit te laat om te toosten op een mooi en groen 2020!
Het eerste drankje wordt u/je daarom aangeboden door het CDA.

Kas van Kaat?
Deze organisatie werkt sinds 2018 op biologische wijze met respect voor het milieu, de natuur en alle medewerkers in de kas. De groente van het land verwerken ze zoveel mogelijk in de horeca, keuken of leveren ze aan externe partijen. Uit onze bakkerij komen heerlijke broden  maar ook de appelKaatjes.