12 februari 2021

Kunnen wij op uw steun rekenen bij de Tweede Kamerverkiezingen 2021?

Op woensdag 17 maart, al over vier weken dus, zijn de Tweede Kamerverkiezingen. Campagne voeren gaat dit jaar anders dan anders. Om onze mooie partij met goede kandidaten en stevige ambities toch goed in beeld te brengen, doen we ook een beroep op uw/jouw inzet. Help je ons mee om het CDA-geluid breed te laten horen?

Want, de behoefte aan verandering is groot. Zoals onze CDA-lijstrekker Wopke Hoekstra laatst nog benoemde: “De afgelopen tien jaar zijn te veel dingen op zijn beloop gelaten. Het is tijd om de Nederlandse belofte te herstellen. De belofte dat wie zich inspant, daarvoor wordt beloond. Een nieuw perspectief voor de middenklasse. Een nieuw begin.”

CDA Zwolle gaat voor nr. 12, Hilde Palland-Mulder
De woorden van Wopke zijn ook op de regio en gemeente Zwolle van toepassing. Regionale vertegenwoordiging is daarbij essentieel. Daarom staat CDA Zwolle pal achter de campagne van de nr. 12 op de kieslijst, Hilde Palland-Mulder (uit Kampen). Haar daadkracht rond bijvoorbeeld het arbeidsmarktbeleid en het MKB is wat ons betreft onmisbaar.

Doe mee om het CDA sterk uit de stembus te laten komen
Naast je stem, kun je op drie andere manieren bijdragen aan die uitslag:

• een CDA-poster (met Hilde Palland) voor je raam ophangen;
  • 1 à 2 uurtjes flyers verspreiden in je wijk in de week voor de verkiezingen;
  • financieel ondersteunen van de digitale campagne.

Meld je aan of doneer
Laat Jan Nabers via [email protected] of tel. 06 - 5106 3284 weten op welke manier u/jij een bijdrage wil leveren. Wil je een poster, laat het weten. Een financiële ondersteuning kan overgemaakt worden op: NL06 RABO 0108 6344 18 t.n.v. CDA verenigingsbureau Zwolle o.v.v. Campagne TK.

Elke bijdrage is welkom
We rekenen op uw/jouw bijdrage in deze tijd waarin we weer perspectief willen bieden, in bestaanszekerheid willen voorzien en waarin de overheid er weer is voor mensen. Alvast hartelijk bedankt voor elke bijdrage; elk uurtje voor onze idealen is geweldig. En mocht je een geschikte locatie weten voor een weidebord of spandoek, horen wij dat ook graag.

Met een hartelijke groet,

Harma Scholtens, voorzitter CDA Zwolle

Jan Nabers, fractievoorzitter CDA Zwolle / kandidaat Tweede Kamerlid (in Overijssel)

• Zaterdag 13 februari van 16:00 - 17:30 is de start van de landelijke campagne in Overijssel. Wil je deelnemen aan de ‘meet-and-greet’ met de Overijsselse kandidaten? Geef je op door op onderstaande button te klikken.