16 februari 2017

CDA valentijnsattentie voor Zwols familiebedrijf Checkbuster

Het CDA zet op deze Valentijnsdag MKB- en familiebedrijven extra in het zonnetje.  Juist deze bedrijven zijn de stabiele motoren van de economie en werkgelegenheid in onze provincie. Het zijn vaak maatschappelijk betrokken en lokaal gewortelde bedrijven.

Hilde Palland overhandigde met Janine de Kleine vanuit CDA regio Zwolle bloemen & taart aan Checkbuster uit Zwolle.
Checkbuster is een succesvolle startup in Zwolle die applicaties en een platform biedt om alle typen controles en inspecties eenvoudig uit te voeren. De tijdrovende papierwinkel bij controles en inspecties wordt daarmee voorkomen. Het bedrijf, gestart eind 2014, opereert inmiddels internationaal en in diverse branches zoals bouw, horeca en zorg. Het bedrijf wordt geleid door de broers Gert-Jan en Gerald Hemmers.
Dankzij onder andere Kennispoort en de Regio Zwolle Incubator hebben zij een volgende stap kunnen maken en worden de producten van Checkbuster inmiddels gebruikt in 60 landen!