Op deze pagina vind je uitgebreide informatie over welke vrijwilligerstaken we aanbieden, wat we precies onder deze taken verstaan en wat er van jou wordt verwacht. Daarnaast kan je jezelf op deze website direct aanmelden. Dus kom op en doe mee!

Wat houden de taken in?

Download onze app: APPèl

Campagnevoeren doe je niet alleen, daar is jouw hulp bij nodig. Wil jij op een snelle en eenvoudige manier onderdeel uit maken van het online campagneteam? Voer campagne met jouw smartphone en download onze app: APPèl.

Via deze app houden wij jou op de hoogte van onze campagne en vragen wij jou om mee te doen met online acties. Wanneer je wel en niet meehelpt bepaal jij uiteraard volledig zelf, meedoen is volledig vrijblijvend.

Download de app voor iPad en iPhone (iOS9 en iOS10) hier.

Download de app voor Android in de Play Store hier

Word social media ambassadeur

Als social media ambassadeur ontvang je regelmatig per e-mail een (geheel vrijblijvend) verzoek om het CDA online te steunen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het delen van een infographic, het gebruiken van een hashtag of het verspreiden van een nieuwsbericht. Jij bepaalt zelf welke online content jij wel en niet verder deelt met jouw eigen social media netwerk(en).

Het ambassadeurschap is ook de meest eenvoudige manier om actief te zijn voor het CDA. Het verspreiden van een boodschap kost je maximaal vijf minuten en de ambassadeurs worden ongeveer twee keer per maand ingeschakeld.

Plaats een verkiezingsbord

Laat zien dat je tros bent op het CDA. Hoe je dat kan doen? Nou, bijvoorbeeld door in jouw tuin een mooi CDA-verkiezingsbord te plaatsen! Heb je geen tuin? Kies dan voor een verkiezingsposter voor op het raam!

Doneer aan de campagnekas

Campagnevoeren kost geld, laten we daar eerlijk in zijn. En des te meer geld, des te krachtiger we als CDA zijnde van ons kunnen laten horen. Daarom willen wij jou vragen om geld te doneren aan onze campagnekas. Ieder bedrag is bijzonder welkom! Klik hier om een geldbedrag over te maken.

Doe mee als vrijwilliger!

Doe mee als vrijwilliger
Ik wil vrijwilliger worden en meld me aan als*

* Verplicht veld