Word nu lid!

Persoonsgegevens
Ik kies voor het volgende lidmaatschap
Aanhef
Ik kies voor het volgende welkomstgeschenk
Bovenstaand lid is geworven door:
(Alleen invullen indien van toepassing)

* Verplicht veld

Stap in en beslis mee. Met meer dan 39.000 andere leden beslis je over de koers van het CDA. Als lid heb je lokaal, provinciaal en landelijk een directe stem in de samenstelling van de kandidatenlijsten, de lijsttrekkersverkiezingen en bij het vaststellen van de verkiezingsprogramma’s. Acht weken na je inschrijving gaat het lidmaatschap officieel in en heb je alle rechten die aan het lidmaatschap verbonden zijn, waaronder stemrecht.

Meld je hier aan als meerpersoonslid

Klik hier

Voordelen van een CDA-lidmaatschap

• Lokaal, provinciaal en landelijk een directe stem in de samenstelling van de kandidatenlijsten, de lijsttrekkersverkiezingen en bij het vaststellen van de verkiezingsprogramma’s
  • Toegang tot een groot netwerk
  • Meepraten op lokale, provinciale en landelijke themabijeenkomsten
  • Wekelijkse nieuwsbrief
  • Gratis entree landelijk congres
  • Bezoek aan de Tweede Kamer
  • Goede carrièremogelijkheden
  • Uitstekende opleidingen
  • Gratis ledentijdschrift
  • Toegang tot de digitale CDA-bibliotheek

Soorten lidmaatschap van het CDA

Lidmaatschap

Het lidmaatschap van het CDA kost € 20,- per kwartaal. Leden die dat kunnen en willen, vragen wij om meer bij te dragen.

Korting eerste jaar

Nieuwe leden bieden wij graag een contributiekorting aan. Zij kunnen het eerste jaar kennismaken met het CDA voor een gereduceerd tarief van slechts € 19,95 per jaar.

Combilidmaatschap

Jongeren t/m 30 jaar kunnen het eerste jaar voor slechts € 5,- combilid worden van het CDA/CDJA. Daarna gelden de volgende tarieven:

• t/m 27 jaar: € 22,20 per jaar
  • 28 jaar: € 41,- per jaar
  • vanaf 29 jaar: € 82,- per jaar

Meerpersoonslidmaatschap

Leden die op hetzelfde adres wonen, kunnen kiezen voor het meerpersoonslidmaatschap.

Op het adres moet ten minste één persoon (standaard) lid zijn. Alle andere leden kunnen dan meerpersoonslid worden voor slechts € 29,- per jaar. Een korting van meer dan 50% dus! Per adres ontvangt men één ledenblad.