Stap in en doe mee. Als lid kunt u meebeslissen over zaken die u direct aangaan. Het CDA wil een Nederland waarin mensen respectvol met elkaar omgaan en waar problemen worden aangepakt. Nu en in de toekomst. Want over 20 jaar moet ons land nog steeds een goede en veilige plek zijn om te wonen en te leven. Doet u met ons mee?

Voordelen van een CDA-lidmaatschap

• U heeft stemrecht op gemeentelijke en landelijke bijeenkomsten. Dit stemrecht gaat in als u 8 weken lid bent.
  • U kunt actief worden binnen de partij en heeft uitstekende carrièremogelijkheden.
  • U krijgt een groot netwerk.
  • U krijgt wekelijks de digitale ledennieuwsbrief.
  • U heeft gratis toegang tot de landelijke congressen.
  • U kunt zich namens het CDA verkiesbaar stellen voor gemeenteraad, waterschap, Provinciale Staten, Eerste en Tweede Kamer en Europees Parlement.
  • U kunt hoogkwalitatieve opleidingen en cursussen volgen.
  • U draagt zo uw steentje bij aan onze democratie en aan het land dat we door willen geven.

Word CDA-lid en vul het onderstaande formulier in! Het is ook mogelijk om proeflid van het CDA te worden.

Persoonsgegevens
Vul onderstaande gegevens in om u aan te melden als lid van het CDA. Wanneer u de gegevens verstuurt, ontvangt u een e-mail waarin uw aanmelding bevestigd wordt. Binnen twee weken na uw aanvraag ontvangt u per post het welkomstpakket.
Geslacht
Ik kies voor het volgende lidmaatschap
Als nieuw lid maak ik graag kans op een lunch met een CDA-prominent
Zowel het proeflidmaatschap, het CDA/CDJA combi-lidmaatschap en het meerpersoonslidmaatschap geeft u alle rechten en voordelen van het CDA-lidmaatschap. Voor het proeflidmaatschap geldt een welkomsttarief van €19,95 tot 1 januari 2019. Als u kiest voor het proeflidmaatschap, beslist u zelf of u lid blijft voor de gewone CDA-contributie (dit gebeurt niet automatisch). Jongeren t/m 31 jaar kunnen voordelig lid worden van zowel het CDA als het CDJA. Dit combi-lidmaatschap is er al vanaf €21,00 per jaar. De kosten voor een meerpersoonslidmaatschap zijn €27,50 per jaar. Een gewoon lidmaatschap kost 80 euro per jaar (78 euro bij automatische incasso).

* Verplicht veld