Stap in en doe mee. Met meer dan 43.000 andere leden beslist u over de koers van het CDA. Als lid heeft u lokaal, provinciaal en landelijk een directe stem in de samenstelling van de kandidatenlijsten, de lijsttrekkersverkiezingen en bij het vaststellen van de verkiezingsprogramma’s. Uw stemrecht gaat in als u 8 weken lid bent.

Voordelen van een CDA-lidmaatschap

Het lidmaatschap biedt nog meer voordelen zoals:

• toegang tot een groot netwerk
  • meepraten op lokale, provinciale en landelijke themabijeenkomsten
  • wekelijkse nieuwsbrief
  • gratis entree landelijk congres
  • bezoek aan de Tweede Kamer
  • goede carrièremogelijkheden
  • uitstekende opleidingen
  • gratis ledentijdschrift
  • toegang tot de digitale CDA-bibliotheek
  • en de mogelijkheid om u verkiesbaar te stellen voor gemeenteraad, waterschap, Provinciale Staten, Eerste en Tweede Kamer en Europees Parlement.

Word CDA-lid en vul het onderstaande formulier in!

Persoonsgegevens
Vul onderstaande gegevens in om u aan te melden als lid van het CDA. Wanneer u de gegevens verstuurt, ontvangt u een e-mail waarin uw aanmelding bevestigd wordt. Binnen twee weken na uw aanvraag ontvangt u per post het welkomstpakket.

Ja, ik draag graag bij aan een land dat we door willen geven.
Geslacht
Ik kies voor het volgende lidmaatschap
Als nieuw lid maak ik graag kans op een lunch met partijvoorzitter Rutger Ploum
Het CDA/CDJA combi-lidmaatschap alsmede het meerpersoonslidmaatschap geven dezelfde rechten en voordelen als het gewone lidmaatschap. Jongeren t/m 31 jaar kunnen voordelig lid worden van zowel het CDA als het CDJA. Dit combi-lidmaatschap is er al vanaf € 21 per jaar. De kosten voor een meerpersoonslidmaatschap zijn € 27,50 per jaar. Een gewoon lidmaatschap kost € 80 euro per jaar (€ 78 bij automatische incasso).
Lid is geworven door
Geslacht
Omdat ik een nieuw lid heb geworven, ontvang ik graag de "hele goede morgen mok"

* Verplicht veld