Word lid

Stap in en doe mee. Als lid kunt u meebeslissen over zaken die u direct aangaan. Het CDA wil een Nederland waarin mensen respectvol met elkaar omgaan en waar problemen worden aangepakt. Nu en in de toekomst. Want over 20 jaar moet ons land nog steeds een goede en veilige plek zijn om te wonen en te leven. Doet u met ons mee?

Als CDA-lid

1.

Beslis je mee over de toekomst van je eigen gemeente en provincie, maar ook over de koers voor een beter Nederland

4.

Kun je gebruikmaken van het uitgebreide opleidingsaanbod op het gebied van politiek, beleid en debat van ons eigen Steenkampinstituut

2.

Kun je deelnemen aan congressen, lezingen, debatten en andere CDA-activiteiten in het land

5.

Heb je stemrecht op bijeenkomsten

3.

Ontvang je vier keer per jaar het CDA-ledenblad; met nieuws, achtergronden, interviews en opinie

Vul onderstaande gegevens in om u aan te melden als lid van het CDA. Wanneer u de gegevens verstuurt, ontvangt u een e-mail waarin uw aanmelding bevestigd wordt. Binnen twee weken na uw aanvraag ontvangt u per post het welkomstpakket.

Word lid
Geslacht*
Ik kies voor het volgende lidmaatschap*
Zowel het proeflidmaatschap, het CDA/CDJA combi-lidmaatschap en het meerpersoons-lidmaatschap geeft u alle rechten en voordelen van het CDA-lidmaatschap. Voor het proeflidmaatschap geldt een welkomsttarief van €19,95 tot 1 januari 2018. Als je kiest voor het proeflidmaatschap, beslis je zelf of je lid blijft voor de gewone CDA-contributie (dit gebeurt niet automatisch). Jongeren t/m 31 jaar kunnen voordelig lid worden van zowel het CDA als het CDJA. Dit combi-lidmaatschap is er al vanaf €21,00 per jaar. De kosten voor een meerpersoons-lidmaatschap zijn €24,00 per jaar.

*Het stemrecht op gemeentelijke en landelijke bijeenkomsten gaat in als u 8 weken lid bent

Wilt u het CDA lidmaatschap opzeggen? U kunt uw lidmaatschap schriftelijk opzeggen met vermelding van uw naam en adres. Wij vinden het fijn als u ons ook de reden van uw opzegging laat weten. U kunt uw opzegging sturen naar de CDA Ledendesk:

CDA Partijbureau
t.a.v. Ledendesk