Lidmaatschap

Het lidmaatschap van het CDA kost €20 per kwartaal. Leden die dat kunnen en willen, vragen wij om meer bij te dragen.

Korting eerste jaar
Nieuwe leden bieden wij graag een contributiekorting aan. Zij kunnen het eerste jaar kennismaken met het CDA voor een gereduceerd tarief van slechts € 19,95 per jaar.

Meerpersoons-lidmaatschap

Leden die op hetzelfde adres wonen, kunnen gebruikmaken van de voordelen van het meerpersoons-lidmaatschap. Op het adres is een persoon normaal lid. Alle andere leden kunnen meerpersoons-lid worden. Zij betalen dan een lagere minimale contributie van € 27,50 per jaar. Een korting van meer dan 50% dus! Meerpersoons-leden ontvangen geen ledenblad. Alleen het normale lid ontvangt het ledenblad.

Met het meerpersoons-lidmaatschap krijgt het CDA extra ondersteuning. Het aantal betalende leden is namelijk van invloed op het subsidiebedrag dat het CDA jaarlijks van het ministerie van Binnenlandse Zaken ontvangt.

Combi-lidmaatschap

Jongeren t/m 31 jaar kunnen het eerste jaar voor slechts € 5,- combilid worden van het CDA/CDJA. Daarna gelden de volgende tarieven:

t/m 27 jaar: € 21,- per jaar
28 jaar: € 40,- per jaar