Zet Zeeuws-Vlaanderen op de kaart!

Wonend in een grensregio word je regelmatig geconfronteerd dat, ondanks we in één Europa wonen, de grens nog steeds een rol speelt in ons leven. In het begin van de coronacrisis is dit ook fysiek duidelijk geworden, toen België de grenzen sloot. Door een betere samenwerking en afstemming met buurlanden willen we vanuit het CDA voor ruimere mogelijkheden op de arbeidsmarkt zorgen en een goede samenwerking in de zorg en onderwijs, met behoud van de eigen faciliteiten.

Zeeland en Zeeuws-Vlaanderen hebben veel kansen als (grens)regio om te wonen en te werken, die we op de kaarten blijven zetten in Den Haag.

Als Zeeuws-Vlamingen zijn we omringd door grenzen, een bestuurlijke grens in het zuiden en een natuurlijke grens in het noorden. Inwoners hebben soms het gevoel een landje apart te zijn en niet in beeld te zijn bij de landelijke politiek. Als CDA kunnen we de fysieke afstand niet verkleinen, maar wel zorgen dat het geluid van Zeeuws-Vlaanderen blijft klinken in Den Haag.

Wil je niks missen van mijn campagne, abonneer dan op mijn nieuwsbrief.

Wist je dat Patricia

• Dankzij ons Friese Stabij probeer ik iedere dag aan 10.000 stappen te komen
  • Ik moeder ben van 2 pubers

Patricia's paspoort

• Geboren en getogen in de gemeente Sluis in Zeeuws-Vlaanderen
  • Afgestudeerd aan de Hogeschool Zeeland in Vlissingen HEAO-BE
  • Fractievoorzitter CDA Sluis sinds 2018
  • Samen met mijn man Alex eigenaar van een constructiebedrijf en agrarisch bedrijf

Steun mijn campagne!

Doneren voor de campagne van Patricia!
Hoeveel wilt u doneren?*

* Verplicht veld

Volg Patricia op Twitter!