Omschrijving

Ga je meedoen aan het online Prof. Steenkamp Debattoernooi op zaterdag 29 mei aanstaande? Volg dan ter voorbereiding hierop de online toernooitraining. In deze training leer je hoe de toernooivorm werkt (het Brits Parlementair Debat) en daarnaast oefen je onder leiding van een inhoudelijk deskundige met het toepassen van het CDA-gedachtegoed in het debat.

Doel & Doelgroep

Doel

Deelnemers leren hoe de toernooivorm werkt (het Brits Parlementair debat). Daarnaast leren de deelnemers het CDA-gedachtegoed te betrekken en toe te passen in het debat.

Doelgroep

CDA-ers die voor het eerst deelnemen aan het Prof. Steenkamp Debattoernooi en willen leren hoe de toernooivorm werkt (het Brits parlementair debat) en daarnaast  willen oefenen met het toepassen van het CDA-gedachtegoed in het debat. Je bent ook van harte welkom als je je kennis over de werkwijze die gehanteerd wordt tijdens het debattoernooi wilt opfrissen.

• Uitleg over en oefenen met de debatvorm Brits parlementair debat;
  • Opfrissen werken met standaardgeschilpunten;
  • Oefenen met het toepassen van het CDA-gedachtegoed in het debat o.l.v. een inhoudelijk deskundige.

Via de online leeromgeving bereid je je voor op de online trainingssessie.

Prijs

€ 15,-.

Deze module kun je los volgen, of als onderdeel van de Steenkamp Leergang. Wil je alle 12 modules volgen en het certificaat Steenkamp Leergang behalen? Meld je dan aan bij het Portaal Steenkamp Leergang. Via dit portaal krijg je toegang tot de twaalf modules waaruit de leergang is opgebouwd. Je bepaalt zelf op welk moment je een module volgt en je betaalt per module. Het portaal registreert je vorderingen (behaalde modules).