Opleidingsagenda

Binnenkort!

Online training strategisch campagnevoeren

Ben je campagneleider, zit je in een campagneteam of in het afdelingsbestuur en wil je een goed campagneplan leren schrijven? Dan is deze training echt iets voor jou.! In deze online training leer je hoe je een strategische campagne opzet en hoe je een goed campagneplan schrijft. Na afloop van de training heb je een concreet plan voor de afdeling, waarin de basis is gelegd voor een succesvolle campagne. Wanneer verwacht? Eind februari. Houd de website in de gaten!

Cursus Social Media

Het gebruik van sociale media platforms is zeer populair onder Nederlanders. In 2016 waren 9 van de 10 Nederlanders actief op sociale media. Voor politici zijn sociale media handig om hun boodschap te verspreiden en om te communiceren met (potentiële) kiezers. Maar Hoe kun je dat als CDA-politicus nu het beste aanpakken? Wat kun je allemaal met sociale media en wat zijn de beperkingen? Deze vragen staan centraal in deze cursus. De cursus is een combinatie van e-learning en een groepsbijeenkomst met een trainer.