Opleidingsagenda

Binnenkort!

Update Kandidaat-raadsledencursus

Word je misschien voor het eerst raadslid? Er komt dan veel op je af: campagne voeren en de eerste maanden in de raad. Als je nu al begint met je daarop voor te bereiden, kom je straks niet voor verrassingen te staan. Deze cursus is bedoeld voor CDA-leden die op de kandidatenlijst voor de gemeenteraads-verkiezingen staan. De kandidaat-raadsledencursus, die momenteel wordt geactualiseerd, bestaat uit e-learning plus een aantal groepsbijeenkomsten. Naar verwachting kun je deze cursus in de periode vanaf oktober 2017 tot maart 2018 in je provincie volgen. Houd voor meer informatie deze website en de CDA-nieuwsbrieven in de gaten.

Nieuw! CDA-gedachtegoed voor raadsleden

Als vervolg op de online basiscursus CDA-gedachtegoed en als voorbereiding van (kandidaat-)raadsleden op de gemeenteraadsverkiezingen 2018 ontwikkelt het Steenkampinstituut in samenwerking met het Wetenschappelijk Instituut en de CDA-Bestuurdersvereniging een online cursus CDA-gedachtegoed voor raadsleden en bestuurders. Naar verwachting komt deze online cursus dit najaar beschikbaar. Houd voor meer informatie & aanmelden deze website en de CDA-nieuwsbrieven in de gaten.

Recente Albums

Meer media