Pak die kans!

De CDA Carrière dag voor vrouwen in het CDA
PARTIJBUREAU | DEN HAAG | 24 mei 2019 | 14.00 – 21.00u |  € 45,   |

Ontdek op deze dag welke (ontwikkel) mogelijkheden er voor jou zijn binnen onze partij. Welke stappen kan je zetten en welke doelen zijn er haalbaar? Voor jou. Als vrouw.

De onderdelen op deze dag:

• Wandelgesprek: een informeel en vertrouwelijk half uur met een vrouwelijke Staatssecretaris (Mona Keijzer) Eerste Kamerlid / Tweede Kamerlid (Hanke Bruins Slot) / Statenlid / Wethouder / Gedeputeerde (Adri Bom) / Raadslid / Burgemeester (Liesbeth Spies) of oud - partijvoorzitter Ruth Peetoom
  • Workshops “Spreken in het openbaar" (Patricia Wouda) / “Succesvol Solliciteren” / “Vrouwelijk Leiderschap en het "TOP (Talent Ontwikkelings Perspectief) – programma"
  • Panel en poll discussie met Lotte Schipper (voorzitter CDJA)
  • Dames Diner (candle light) met openingswoord door CDA – politica

Maar er is meer…

• Online inleiding op 16 mei 2019 – 20.00 – 21.00u (webinar) met o.a. Anne Kuik
  • Toegang tot het online programma ‘Pak die kans!’
    Deze module CDA & Vrouw belicht de input en invloed van vrouwen binnen onze partij, brengt in kaart wat de stand van zaken is en geeft adviezen aan vrouwen om meer uit hun lidmaatschap te halen.
  • Gratis toegang tot twee CDA e-learning programma’s: “CDA gedachtegoed basis” en “Social Media” (t.w.v. € 10,-)
  • Mogelijkheid voor deelname aan het TOP-programma©
    Het TOP-programma is een CDA ontwikkel-programma met diverse online testen en een evaluatiegesprek. Het programma wordt uitgevoerd door Haagse Beek een gerenommeerd organisatieadvies kantoor. Het doel van het programma is om deelnemers inzicht te geven in het eigen vermogen, competenties en drijfveren.
    Een rapport o.b.v. de testresultaten en het evaluatiegesprek vormt het sluitstuk.
    Meer informatie of telefonisch via 070 – 3424845 / 828 (CDA HRM).

NB Alle gegevens blijven strikt vertrouwelijk tussen deelnemers en Haagse Beek en worden alleen op vrijwillige basis gedeeld met het CDA

"Denk niet dat een ander het beter kan. We willen juist jou!"

Voor meer informatie bel of mail Marc & Herman
(Uw gastheren op deze dag)
hrm@cda.nl of 070 - 3424 828 / 845.

Introducees welkom!
Neem een ‘professionele’ vriendin mee voor slechts € 35,-.
Aanmelden via hrm@cda.nl