19 juli 2018

Cursus Fractievoorzitterschap

De fractievoorzitter van het CDA kan delegeren, is het boegbeeld van de partij, is spitsvondig in het debat, doet het goed voor de camera, plakt voortreffelijk op foto’s, zorgt voor een positieve en constructieve sfeer in zijn fractie, is een natuurlijke leider, bij hem vinden nieuwelingen een geweldige mentor, hij zet anderen in bloei, hij is een gerespecteerde gesprekspartner voor andere politieke partijen en voor het college, de media is dol op hem, de burgers weten hem te vinden en vinden altijd gehoor bij hem, als hij onderhandelt zijn alle partijen tevreden, het gedachtegoed van het CDA is bij hem in goede handen.

De rollen van de fractievoorzitter zijn niet op een hand te tellen. Leer in de cursus fractievoorzitterschap samen met andere fractievoorzitters hoe je deze rollen kunt vervullen.

De fractievoorzitterscursus is onlangs vernieuwd en bestaat nu uit 4 dagdelen en een online cursuscomponent.

Najaar 2018 zal de fractievoorzitterscursus op diverse locaties in het land worden aangeboden. Meer informatie volgt zo snel mogelijk na de zomervakantie. Houd onze website en de CDA-nieuwsbrieven in de gaten.

Benieuwd naar het programma? Lees dan hieronder verder en geef alvast je belangstelling door!