18 juli 2018

Deel 2 Wethouderscursus op 21 & 22 september

Speciaal voor beginnende wethouders organiseren we 21 & 22 september deel 2 van de wethouderscursus. Hierin blikken we terug op de eerste tijd als wethouder. Wat ging er in de eerste 100 dagen zoals verwacht én wat kwam onverwacht?

Programma

Op vrijdagmiddag krijgen we stijladvies op het gebied van kleding en presentatie met als afsluiting een prachtig diner. Zaterdag is er bezoek van een belangrijk politiek- en inhoudelijk expert, gaan we in op diverse portefeuilles en werken we verder met intervisie en 'sturen/krijgen wat je wilt'. Kortom een veelzijdig en afwisselend programma wat weer ondersteund wordt door onze digitale leeromgeving.

Programma vrijdag 21 september

10.00 – 13.00 Welkom, Intervisie, Ervaringen, Leerwensen in beeld
13.00 – 14.00 Lunch
14.00 – 14.30 Vervolg programma