13 juli 2018

Persoonlijke Stijl & Leiderschap op 21 september

Je leiderschapskwaliteiten en persoonlijke stijl verder ontwikkelen? Dan is het programma Persoonlijk Stijl & Leiderschap op 21 september 2018 iets voor jou! Speciaal voor CDA'ers in de rol van Bestuurder en Volksvertegenwoordiger.

Inhoud
Op deze dag niet alleen aandacht voor de buitenkant, maar ook voor de binnenkant. We bieden een afwisselend programma dat in het teken staat van persoonlijke ontwikkeling. Na de workshop Style & Charisma kun je een professionele profielfoto laten maken en gaan we in het middagprogramma verder in op diverse aspecten van (persoonlijk) leiderschap en ontwikkeling.

In het middagprogramma geeft Hetty Brand-Boswijk, Erasmus Universiteit / Rotterdam School of Management een workshop Leiderschap in de praktijk. Na de borrel geeft Nigel Paine, een lezing over leiderschap. Als afsluiting een diner samen met Nigel Paine, wereldwijd influencer op het gebied van leiderschap en ontwikkeling, en Lida van Doorn, de Nederlandse goeroe op het gebied van 'Style & Charisma'. Ook de deelnemers aan het landelijke CDA-Wethoudersprogramma zijn erbij.

10.00 - 12.00 Workshop Style & Charisma [Lida van Doorn]
12.00 - 13.00 Lunch & 'Opfrissen'
12.30 - 14.00 Profielfoto maken [PAM Studio]
14.00 - 14.30 (persoonlijk) Leiderschap in de fractie [Kees van Rooijen]
14.30 - 17.30 Workshop Leiderschap in de praktijk [Hetty Brand-Boswijk, Erasmus Universiteit / Rotterdam School of Management]
17.30 - 18.30 Borrel
18.30 - 19.30 Lezing over Leiderschap en ontwikkeling ([Nigel Paine)
20.00            'Chique' Diner [incl. laatste stijltips door Lida van Doorn en meet & greet met Nigel Paine]

Prijs
De prijs voor deze complete dag is: € 349,-
Dit is inclusief lunch, diner, een HD professionele digitale profielfoto en toegang tot de minicursus 'Kleding: je instrument of je valkuil'.