01 november 2019

Gratis module Ledenwerving: nu online!

Nieuwe leden werven: hoe doe je dat? In deze gratis online module helpen we je om aan de hand van een stappenplan een lokale ledenwerfactie op te zetten. Zonder leden kan het CDA niet bestaan. Met hun inzet voor talloze activiteiten dragen zij immers onze partij. Ledenwerving is daarom belangrijk, maar niet altijd makkelijk. Hoe kunnen we elkaar helpen met ledenwerving en hoe binden we deze leden?

In deze online module gaan we hiermee aan de slag. Met een praktisch gedeelte zetten we je op het spoor van diverse manieren om leden te werven. Je leert aan de hand van een stappenplan om een lokale ledenwerfactie op te zetten. Hierna is het zaak deze leden te behouden, hoe pak je dit aan? Met voorbeelden uit de praktijk, inspirerende acties helpen we je verder met het samenstellen van een eigen actieplan.