Traject Ontwikkelings Perspectief

Dat kan ik! Kijken naar de toekomst. Wat ga je doen. Wat wíl je gaan doen? Waar wil je je op richten? Durf je eigenlijk wel? Kan je dat wel, ben je er wel geschikt voor? Of ben je te bescheiden? Bekende vragen, ook bij ons!

Hoe kan je je verder ontwikkelen binnen of buiten je huidige functie? Voer jij altijd het debat in de fractie en ga jij op je werk ook altijd de strijd aan? Ben jij zo vriendelijk dat je moeilijk 'nee' kan zeggen of val je dan voor je gevoel het team af? Welke drijfveren heb je: waarom zit je eigenlijk (nog niet) in de politiek? Misschien ben je wel de beste communicatie expert maar is dit nog niet bij iedereen bekend. En kan jij ook zo slecht tegen onrecht en hoe breng je dit ter sprake? Dit programma brengt je inzicht in jouw kwaliteiten maar ook in de valkuilen, drijfveren. Daarnaast worden jouw leerstijlen  benoemd en worden er suggesties gedaan met betrekking tot de te volgen ontwikkelingsstrategie. Tot slot bevat het rapport een aantal reflectievragen.