04 november 2019

Debat 2 daagse 13 en 14 december 2019

Goed debatteren...is een kwestie van kennis en oefenen.

In samenwerking met de Debat Academie organiseert het Steenkamp Instituut speciaal voor haar leden een Debat Bootcamp 2-daagse.

Goed, misschien heb je al enige ervaring, of juist niet.

Daarom hebben we op dag 1 diverse niveaugroepen om op een geschikt niveau te werken aan je debatvaardigheden. Na de borrel en het diner staat de avond in het teken van speechen. Leer deze avond hoe je kan speechen als Obama en je zelfverzekerder jouw verhaal en standpunten voor het voetlicht kan brengen.

Op dag 2 neem je in de ochtend deel aan de debattraining vervolg óf kan je kiezen voor de training 'Interrumperen en Improviseren'.
Na de lunch krijg je een masterclass 'Framing' waarna de tweedaagse wordt afgesloten met een debattoernooi. Alle trainingen worden verzorgd door profesionele trainers om een hoge kwaliteit te garanderen zodat deze tweedaagse ook echt resultaat oplevert. Ook de masterclass wordt verzorgd door een expert op haar terrein.