Bas Aghina

consulent opleiding & ontwikkeling Utrecht

Beste CDA-er,

Graag wil ik je uitnodigen voor een van onze cursussen of trainingen. Of je nu binnen de vereniging actief bent of in de politiek als raadslid, fractievolger of -assistent, we willen ervoor zorgen dat je het hele jaar door jezelf kunt laten bijscholen op gebieden die jij belangrijk vindt in je politieke ontwikkeling. Denk daarbij bijvoorbeeld aan het trainen in het CDA Gedachtegoed, GemeentefinanciĆ«n tot aan Werven van Nieuwe leden en het Voeren van Permanente Campagne. Want ook politiek is een ambacht dat je kunt leren.

Voor leden die actief worden/zijn in de Provinciale Staten of Waterschappen zal er ook op relevante momenten trainingsaanbod zijn.

Ook als je een vraag hebt over jezelf bekwamen in het politieke vak, die niet past in het aanbod, kun je deze natuurlijk altijd stellen. Samen met het Steenkampinstituut, dat in het hele land actief is, ga ik dan op zoek naar een oplossing voor je specifieke vraag.

Kijk voor het meest actuele aanbod op www.cda.nl/si/waar/utrecht

Tot bij een van de aankomende bijeenkomsten!

Met hartelijke groet,

namens de Scholingscommissie CDA Provincie Utrecht