CDA Zomerschool 24 & 25 augustus 2018

Wat
De Zomerschool is een tweedaags evenement waarbij je nader kennis kunt maken met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere nieuwe leden, het leggen van contacten en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden. Naast presentaties over het CDA-gedachtegoed en wat het CDA jou allemaal te bieden heeft, krijg je een rondleiding door de Tweede Kamer. Daarnaast krijg je de gelegenheid om in kleine groepen kennis te maken met enkele Tweede Kamerleden, bewindspersonen en andere (lokale) politici. Tot slot maak je onder leiding van een ervaren debattrainer kennis met debatteren.

Voor wie
De Zomerschool is bedoeld voor CDA-leden die in 2017 of 2018 lid zijn geworden van de partij.

Wanneer
Vrijdag 24 augustus en zaterdag 25 augustus 2018

Waar

Kosten
Voor de Zomerschool vragen we een bijdrage van € 140,00. Dit is inclusief maaltijden, borrels en hotelovernachting (op basis van twee personen per kamer). Indien je een eigen kamer wenst wordt een meerprijs van € 38,00  in rekening gebracht.

Aanmelden kan t/m woensdag 27 juni 2018

Zomerschool 2018 een groot succes!

De Zomerschool 2018 was ook dit jaar weer een bijzondere ervaring voor nieuwe leden! Ook meedoen in 2019? Geef dan hieronder snel je interesse door! Met medewerking van oud-premier Jan Peter Balkenende, Tweede Kamerleden van het CDA, partijvoorzitter Ruth Peetoom, minister Ank Bijleveld, Europarlementariër Wim van de Camp, het Wetenschappelijk Instituut, trainers van de DebatAcademie, de CDA Dialoogmakers, was het een heel boeiend en afwisselend programma.

Voor wie dit allemaal ook een keer wil meemaken: volgend jaar is er opnieuw een zomerschool en die kan ik van harte aanbevelen.

Verslag Zomerschool 2017

Op 25 en 26 augustus vond in Den Haag de jaarlijkse Zomerschool voor nieuwe leden plaats. En 's zomers was het! Ook al lonkte het zonnige weer buiten, door het boeiende en afwisselende programma wilde niemand iets missen. Het bezoek aan en rondleiding door de Tweede Kamer, de verschillende interessante sprekers zoals Tweede Kamerleden Mona Keijzer, Rene Peters, Chris van Dam, Madeleine van Toorenburg en Joba van den Berg, de borrel en het diner met boeiende tafelgasten waaronder Jan-Peter Balkenende en Karla Peijs, de debattraining en het Lagerhuisdebat; dit alles vormde een mooi programma. We hebben er weer een aantal enthousiaste CDA'ers bij, en daar zijn we blij om!