Steenkampinstituut Zomerschool

De Zomerschool is een tweedaags evenement waarin je nader kennis maakt met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere (nieuwe) leden, het leggen van contacten en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden. Presentaties over het CDA-gedachtegoed en wat het CDA jou allemaal te bieden heeft. Daarnaast krijg je de gelegenheid om in gesprek te gaan met enkele CDA-Prominenten en andere (lokale) politici. Tot slot maak je onder leiding van een ervaren debattrainer kennis met debatteren.

Data:
De zomerschool van 2022 heeft reeds plaatsgevonden, de datum voor 2023 is nog niet bekend.

Locatie:
CDA-Partijbureau, Buitenom 18 te Den Haag

Doel
De Zomerschool is een tweedaags evenement waarbij je nader kennis maakt met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere nieuwe leden, kennismaken met politici, verdieping in het CDA-gedachtegoed en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden.

Doelgroep
De Zomerschool is bedoeld voor CDA-leden die in 2021, 2022 en 2023 lid zijn geworden van de partij. Maar ook mensen die al langer lid zijn van het CDA zijn van harte welkom!

Deelnemersbijdrage:
100,00 euro bij een tweepersoonskamer