CDA Zomerschool 20 & 21 september 2019

De Zomerschool is een tweedaags evenement waarbij je nader kennis kunt maken met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere nieuwe leden, het leggen van contacten en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden. Naast presentaties over het CDA-gedachtegoed en wat het CDA jou allemaal te bieden heeft, krijg je een rondleiding door de Tweede Kamer. Daarnaast krijg je de gelegenheid om in kleine groepen kennis te maken met enkele Tweede Kamerleden, bewindspersonen en andere (lokale) politici. Tot slot maak je onder leiding van een ervaren debattrainer kennis met debatteren.

Data & Locatie

Vrijdag 20 september en zaterdag 21 september 2019 in Den Haag.

Doel & Doelgroep

Doel

Doelgroep

De Zomerschool is bedoeld voor CDA-leden die in 2018 of 2019 lid zijn geworden van de partij.

Prijs

n.n.b.

Je deelt met elkaar de drive om voor het CDA te kiezen, wat je ervan verwacht, wat je zou willen inbrengen, welke rol je zou willen spelen.

Zomerschool 2018 een groot succes!

De Zomerschool 2018 was ook dit jaar weer een bijzondere ervaring voor nieuwe leden! Ook meedoen in 2019? Geef dan hierboven snel je interesse door! Met medewerking van oud-premier Jan Peter Balkenende, Tweede Kamerleden van het CDA, partijvoorzitter Ruth Peetoom, minister Ank Bijleveld, EuroparlementariĆ«r Wim van de Camp, het Wetenschappelijk Instituut, trainers van de Debat Academie, de CDA Dialoogmakers, was het een heel boeiend en afwisselend programma.