CDA Zomerschool 20 & 21 september 2019

De Zomerschool is een tweedaags evenement waarin je nader kennis maakt met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere (nieuwe) leden, het leggen van contacten en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden. Naast presentaties over het CDA-gedachtegoed en wat het CDA jou allemaal te bieden heeft, krijg je een rondleiding door de Tweede Kamer. Daarnaast krijg je de gelegenheid om in kleine groepen in gesprek te gaan met enkele Tweede Kamerleden, bewindspersonen en andere (lokale) politici. Tot slot maak je onder leiding van een ervaren debattrainer kennis met debatteren.

Data & Locaties

Vrijdag 20 september en zaterdag 21 september 2019 in Den Haag.

Het programma vindt plaats op verschillende locaties: het CDA partijbureau (Buitenom 18 te Den Haag), het gebouw van de Tweede Kamer (centrum Den Haag) en restaurant 't Goude Hooft (centrum Den Haag). Je overnacht in Ibis hotel City Centre, Jan Hendrikstraat 10, 2512 GL Den Haag.

Doel & Doelgroep

Doel

De Zomerschool is een tweedaags evenement waarbij je nader kennis maakt met het CDA. De Zomerschool staat voor het ontmoeten van andere nieuwe leden, kennismaken met politici, verdieping in het CDA-gedachtegoed en het ontdekken van je eigen mogelijkheden en vaardigheden.

Doelgroep

De Zomerschool is bedoeld voor CDA-leden die in 2018 of 2019 lid zijn geworden van de partij. Maar ook  mensen die al langer lid zijn van het CDA zijn van harte welkom!

Prijs

Deelname op basis van een tweepersoonskamer (gedeeld, 2 aparte bedden): € 159,00

Deelname op basis van een éénpersoonskamer: €199,00

Deelname zonder overnachting: € 105,00