Campagne voeren doe je niet alleen, een goede campagne voer je samen! Daar kan ik jouw hulp goed bij gebruiken.

Wil jij op een laagdrempelige en vrijblijvende manier meedoen aan mijn campagne? Help jij mij om jouw directe lijn naar Brussel te worden? Meld je dan nu hieronder aan.

Bedankt!

Tom

Waarom zou ik meedoen?

Wil je ook dat Tom jouw belangen én de belangen van Brabant kan vertegenwoordigen in Brussel? Dan heeft hij jouw steun en hulp nodig. Des te meer mensen zich aanmelden om mee te doen en de campagne van Tom steunen, des te krachtiger hij zijn stem kan laten horen tijdens deze verkiezing.

Dus kom op, doe mee en meld je hieronder aan!

Wat kan ik doen?

Vanalles! Een goede campagne voer je samen, iedere hulp is daarbij welkom.

Denk bijvoorbeeld aan:

• Het delen van social media berichten
  • Het ontvangen en ophangen van verkiezingsposters
  • Het mee-organiseren van bijeenkomsten
  • Mee met Tom naar bijeenkomsten
  • Flyers uitdelen in jouw eigen wijk
  • Het regelmatig ontvangen van de nieuwsbrief
  • Meedraaien in het campagne-team van Tom

Heb jij een idee voor de campagne van Tom? Laat hieronder jouw gegevens achter en wij nemen contact op.

Doe mee!

Persoonlijke gegevens
Ik wil:
Door op verzenden te klikken geef je het CDA/Tom Berendsen toestemming voor het gebruik van bovengenoemde persoonsgegevens voor het bovengenoemde doel, gedurende de looptijd van het bovengenoemde doel. Na afloop van de actie worden de resultaten naar het ingevulde e-mailadres gestuurd. Indien je geen lid bent zal het CDA/Tom Berendsen de verzamelde persoonsgegevens na afloop van bovengenoemde actie vernietigen. Mocht je voor de beëindiging van de actie je persoonsgegevens verwijderd willen hebben dan kun je een verzoek indienen via helpdesk@cda.nl. Ga voor meer informatie naar cda.nl/disclaimer.

* Verplicht veld