Campagne voeren doe je niet alleen, een goede campagne voer je samen! Daar kan ik jouw hulp goed bij gebruiken.

Wil jij op een laagdrempelige en vrijblijvende manier meedoen aan mijn campagne? Help jij mij om jouw directe lijn naar Brussel te worden? Meld je dan nu hieronder aan.

Bedankt!

Tom

Waarom zou ik meedoen?

Wil je ook dat Tom jouw belangen én de belangen van Brabant kan vertegenwoordigen in Brussel? Dan heeft hij jouw steun en hulp nodig. Des te meer mensen zich aanmelden om mee te doen en de campagne van Tom steunen, des te krachtiger hij zijn stem kan laten horen tijdens deze verkiezing.

Dus kom op, doe mee en meld je hieronder aan!

Wat kan ik doen?

Vanalles! Een goede campagne voer je samen, iedere hulp is daarbij welkom.

Denk bijvoorbeeld aan:

• Het delen van social media berichten
  • Het ontvangen en ophangen van verkiezingsposters
  • Het mee-organiseren van bijeenkomsten
  • Mee met Tom naar bijeenkomsten
  • Flyers uitdelen in jouw eigen wijk
  • Het regelmatig ontvangen van de nieuwsbrief
  • Meedraaien in het campagne-team van Tom

Heb jij een idee voor de campagne van Tom? Laat hieronder jouw gegevens achter en wij nemen contact op.

Wat gebeurt er als ik mijn telefoonnummer doorgeef?

Om een goede campagne te kunnen voeren wil Tom de kracht van social media optimaal inzetten. Nadat jij hieronder jouw telefoonnummer hebt achtergelaten, zal je regelmatig via WhatsApp verzoeken ontvangen om via social media berichten van Tom te delen. Des te meer mensen dit doen, des te krachtiger Tom online van zich kan laten horen! Deze manier van meedoen aan de campagne van Tom is erg laagdrempelig en uiteraard volledig vrijblijvend. Afmelden kan eenvoudig en snel door een mail te sturen naar team@tomberendsen.eu.

Doe mee!

Persoonlijke gegevens
Ik wil:
Door op verzenden te klikken geef je het CDA/Tom Berendsen toestemming voor het gebruik van bovengenoemde persoonsgegevens voor het bovengenoemde doel, gedurende de looptijd van het bovengenoemde doel. Na afloop van de actie worden de resultaten naar het ingevulde e-mailadres gestuurd. Indien je geen lid bent zal het CDA/Tom Berendsen de verzamelde persoonsgegevens na afloop van bovengenoemde actie vernietigen. Mocht je voor de beëindiging van de actie je persoonsgegevens verwijderd willen hebben dan kun je een verzoek indienen via helpdesk@cda.nl. Ga voor meer informatie naar cda.nl/disclaimer.

* Verplicht veld

Bestel de autosticker!

Laat aan de rest van Brabant zien dat ook jij vindt dat Brabant in Brussel vertegenwoordigt moet zijn. Het is nu mogelijk om een autosticker te bestellen. Zo steun je niet alleen mijn campagne door mijn boodschap te verspreiden, de kosten van de sticker gaan direct weer mijn campagne in! Stuur hiervoor een mail naar: team@tomberendsen.eu