01 februari 2022

Campagne Gemeenteraadsverkiezingen officieel van start

Met een hippe digitale kick-off door landelijke campagneleider Derk Boswijk werd op maandag 31 januari jl. het startsein gegeven voor de gemeenteraadsverkiezingen op 14, 15 en 16 maart a.s. Ook in onze provincie is het CDA in alle afdelingen vertegenwoordigd om mee te doen aan de verkiezingen. Veel afdelingen zijn de laatste weken druk geweest met het inleveren van de kieslijsten maar vanaf nu is de volle aandacht gericht op een winnende campagne. Leuk om te zien dat er ook weer zoveel goede campagne ideeën zijn! Wat te denken van de leuke podcast die CDA Veenendaal maakt, of de 10.000 stappen wandeling van CDA De Ronde Venen, alle foto’s en social media berichten over onderwerpen waar de lokale CDA afdeling het verschil heeft gemaakt de laatste vier jaar. Inspiratie voor iedereen en speel gerust leentje-buur als je een goed idee voorbij ziet komen. Tenslotte doen we het samen voor een groot CDA.

Help jij mee in de campagne?

De komende weken zijn er acties te verwachten waar veel van onze afdelingen ook aan mee zullen doen. En ze kunnen wel wat hulp gebruiken. Heb je een paar uurtjes over om te flyeren, posters te plakken of mee te helpen in de Groene Golf, aarzel niet benader je locale afdeling, samen maken we het CDA weer groot in de gemeente. Het kan!

Op 11 maart a.s. brengt Derk Boswijk een bezoek aan onze provincie, verschillende afdelingen zijn, soms met elkaar, druk om een leuke actie te organiseren rond het bezoek van Derk. Hierover snel meer, houd onze social media in de gaten.

Daar over gesproken, als je zelf social media als twitter, Facebook of Instagram gebruikt dan helpt het als je de posts van je lokale CDA afdeling liked en deelt. Organische verspreiding van social media berichten door personen is goedkoper dan een advertentie kopen. Het kost niets om een bericht te delen, dat helpt ook om te laten zien wat het CDA doet in jullie gemeente. Veel mensen weten nog te weinig hoe belangrijk onze bijdrage aan de gemeente is. Zegt het voort, deel berichten via social media.

Aan alle kandidaten, campagneleiders en de mensen in het campagneteam, heel veel succes en vooral ook plezier de komende campagneweken, laten we samen alles op alles zetten voor een mooie uitslag.

En als we jullie kunnen helpen, mail, app of bel gerust!

Simone Borgstede,
Campagneleider CDA Provincie Utrecht