Willem
11 februari 2021

Gezocht: bestuurslid Politiek

Het Dagelijks Bestuur van CDA provincie Utrecht is op zoek naar een nieuw bestuurslid, met als aandachtsgebied Politiek.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken iemand met passie voor het politieke debat, en een goed gevoel voor politieke verhoudingen. Jij krijgt energie van het oragniseren van het politieke debat in de partij op provinciaal niveau. Je hebt een sterk netwerk en kent de procedures binnen de partij. Jij organiseert debatten en schakelt over politiekgevoelige onderwerpen binnen de partij. Politieke sensitiviteit is dus ook een belangrijke waarde. Jij krijgt het warm als jouw resolutie ophet congres wordt aangenomen! Natuurlijk ben je een overtuigde en herkenbare CDA'er, die beschikbaar is voor een bestuursperiode van minimaal vier jaar. Ervaring als bestuurder is een pré, maar geen must.

Dagelijks Bestuur CDA provincie Utrecht

Het DB vergadert 10x per jaar in het Provinciehuis van Utrecht. Tegenwoordig is dat vanzelfsprekend digitaal. Daarnaast is er 2x per jaar een bijeenkomst van het Algemeen Bestuur en 2x per jaar een Algemene Ledenvergadering. Samen vormen we een enthousiast, gedreven bestuur en zijn we op zoek naar de juiste match.

Meer weten?

Laat het ons weten. Je kunt hiertoe per mail contact opnemen met onze voorzitter, Jacco van der Tak: jaccovandertak@hotmail.com

Meteen solliciteren?

Stuur dan een mail met motivatie en CV naar Harry Blume, vice-voorzitter via utrecht@cda.nl. Ook is het uiteraard mogelijk namen van kandidaten die je geschikt acht voor deze functie door te geven.

Nadat gesprekken zijn gevoerd met de kandidaten zal het DB een voorstel doen aan het Algemeen Bestuur en de voordracht aan de Algemene Ledenvergadering worden voorgelegd.