Willem
01 oktober 2016

Gezocht: CDA Senioren

Uitnodiging aan actieve CDA-Senioren

Namens het CDA Seniorenplatform Utrecht ( provincie) vraag ik graag uw aandacht voor het  volgende.

Het Seniorenplatform behartigt de politiek-bestuurlijke  belangen van senioren in de provincie Utrecht. Het platform besteedt tijd en aandacht aan landelijke onderwerpen  die vooral voor senioren van belang zijn, zoals  werk en inkomen, gezondheidszorg en pensioenen en ‘vertaalt’ deze door naar het landelijk niveau.  Gemeenten attenderen zij op zaken als openbaar vervoer, toegankelijkheid van gebouwen, inkomensondersteuning, woningbouw en zorgwoningen.

Wij doen dat laatste door o.a. onze CDA-fracties te informeren over die onderwerpen die juist in hun gemeente van belang zijn voor ouderen.
Binnenkort gaan enkele trouwe leden ons verlaten en het Seniorenplatform heeft dus nieuwe ‘jonge’ seniorleden nodig.

Daarom is onze vraag: wilt u eens nadenken over wat u voor het CDA , aandachtsveld de Senioren in onze provincie,  zou kunnen betekenen?

Mocht u behoefte hebben aan nadere informatie, neem dan  contact op met onze (waarnemend) secretaris, mevrouw Nynke van Amerongen ([email protected]) of met ondergetekende. Wij  zien uit naar uw  reactie. Het profiel van een platformlid is op aanvraag beschikbaar.

Vriendelijke groeten,

Henk Klein Kranenburg,

(voorzitter CDA- seniorenplatform provincie Utrecht)

gsm: 06 229 840 34